# Digitální gramotnost
# Informatické myšlení
# Edukační robotika
Nabídkou je dále konání školení, kurzů, konzultací, přednášek a workshopů pro učitele a jejich žáky a studenty i zainteresovanou veřejnost týkajících se problematiky:
- Základů a rozvoje digitální gramotnosti pedagogických pracovníků
- Didaktiky informatické výchovy a rozvoje informatického myšlení žáků i učitelů
- Specifik a využití interaktivních technologií ve výuce
- Využití mobilních technologií ve vzdělávání
- Zpracování dat v cloudu
- Tvorby a využívání elektronických portfolií
- Edukační robotiky
- 3D zobrazování a tisku
- Informačního a komunikačního prostředí školy
- Výzkum v oblasti vlivu digitálních technologií na proces vyučování a učení
- Využívání edukačního potenciálu digitálních technologií ve školách i v rámci celoživotního vzdělávání
- Problematika zkoumání procesů a tendencí ve vzdělávání v kontextu rozvoje oblasti digitálních technologií a jejich vlivu na vzdělávání v podmínkách informační společnosti
- Problematika informačně technologické, resp. Informaticky zaměřené výchovy a rozvoje digitálních kompetencí žáků
- Problematika přípravy učitelů v oblasti digitálních technologií a rozvoje pedagogických kompetencí učitelů aplikovat tyto prostředky
- Problematika využití digitálních technologií ve školách při výuce a učení, integrace informačně technologické výchovy do vzdělávání
- Podpora informačních, komunikačních, diagnostických a tvůrčích činností učitelů a žáků prostředky digitálních technologií
- Problematika zkoumání elektronické podpory vzdělávání, resp. modelů vzdělávání s podporou virtuálních vzdělávacích systémů a prostředí
- Výzkumný projekt: Výzkum informační výchovy na základních školách v České republice ve spolupráci s MŠMT ČR.
- 2AgePro: Generational Change in the Teaching Profession. 141997-LLP−1−2008−1-FI-GRUNDTVIG-GMP. Koordinator: Uni Oulu.
- Images and Identity: Improving Citizenship Education through Digital Art. 142345–LLP −1−2008−1–UK–COMENIUS–CMP.
- STEPS – Study of the impact of TEchnology on Primary Schools, EACEA−2007−4013.
- eQnet Quality Network for a European Learning Resource Exchange, 502857-LLP−1−2009−1-BECOMENIUS-CNW.
- GA ČR, Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách, P407/12/1541.
- iTEC Innovative Technologies for an Engaging Classroom, European Commission’s FP7 programme Grant agreement Nº257567.
- GA ČR, Faktory ovlivňující sebehodnocení ICT dovedností studentů středních škol, 17–02993S (ve spolupráci s katedrou pedagogiky).
- GA ČR, Prediktivní modelování studentova výkonu s využitím výukových zdrojů, 18–04150Y (ve spolupráci s ČVÚT).
Kontaktujte CPPT UK
Web: www.cppt.cuni.cz/
Mail: transfer@cuni.cz
Tel.: +420 224 491 255
doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc.
Pedagogická fakulta UK
Web: www.pedf.cuni.cz
# Digital literacy
# Computational thinking
# Educational robotics
Centrum pro přenos poznatků a technologií, Univerzita Karlova
Web: www.cppt.cuni.cz/
Mail:
Tel.: +420 224 491 255
Adresa kanceláře:
Petrská 1180/3
110 00 Praha 1
Korespondenční adresa:
Ovocný trh 560/5
116 36 Praha 1