# Marketingová komunikace, strategická komunikace
# Public relations, public affairs
# Politický marketing, institucionální komunikace
- Tvorbu návrhů komunikačních strategií (pro konkrétní projekty i instituce).
- Pomoc s popularizací vědecké činnosti v různých výzkumných oblastech.
- Poradenství v oblasti managementu malých a středních podniků.
- Konzultační činnost na poli strategické komunikace vládních a neziskových organizací.
- Analýzy a konzultace v oblasti marketingu cestovního ruchu.
- Analýzy týkající se migrace a jejího dopadu na pracovní trh.
- Znalosti v oblasti aplikované sociální psychologie.
- Statistické a ekonomické analýzy. Kvantitativní i kvalitativní metody používané v marketingovém výzkumu.
- Know-how v oblasti public relations: techniky a nástroje pro budování a udržování vztahů s okolím a s veřejností, práce s veřejností.
- Praktické zkušenosti s oblastí marketingové komunikace: využití marketingových prostředků pro efektivní komunikaci sdělení; vedle obecných pravidel specializace na marketing cestovního ruchu a fashion marketing.
- Strategická komunikace: studium pravidel tvorby komplexních komunikačních strategií, které umožňují efektivní a konzistentní komunikaci velkých podniků
- Odbornost v oblasti principů fungování public affairs a jeho českého a zahraničního kontextu.
- Postoje obyvatel k vládní komunikaci, výzkum v rámci projektu PRVOUK
- Výzkum historie PR v českém kontextu, výzkum v rámci projektu PRVOUK
- Současný stav oboru public affairs v ČR, výzkum v rámci projektu PRVOUK
- Školení v úvodu do marketingové komunikace (různé firmy)
- Česká cena za PR za projekt Markething.cz (2015)
- 8. ročník soutěže Česká cena za Public Relations, 2013 – zvláštní ocenění za projekt Změna paradigmatu: Kouření v restauracích lidem vadí.
- Cena Miloslava Petruska za úspěšnou prezentaci Univerzity Karlovy, 2014 – ocenění za projekt Změna paradigmatu: Kouření v restauracích lidem vadí.
- Matušková, A. (2010). Politický marketing a české politické strany. Brno: MPU.
- Kasl Kollmannová, D. (2012). Zveřejněné soukromí. Brno: Centrum pro studium demokracie.
- Koudelková, P. (2014) (ed.). Příležitosti a výzvy v komunikaci církve ve 21. století. Praha: Karolinum.
- Kasl Kollmannová, D.; Matušková, A. (2014) Public affairs in the Czech Republic: an exploratory study of the current situation. Journal of Public Affairs 14(1):54–66.
- Koudelková, P. (2014) Innovation in Small and Medium Enterprises in the Czech Republic. Central European business review 3(3):31–37.
- Koudelková, P. (2014). Znalosti v oblasti managementu inovací a jejich dopad na tvorbu inovací v podniku. Scientia et Societas 10(2):117–126.
- Matušková, A., Gregor, M. (2014). The presidential election in the Czech Republic: a case study of Karel Schwarzenberg’s campaign strategy. In: Lees-Marshment, J. Political Marketing: Principles and Applications. London: Routledge, 185–191.
- Markething.cz: rozjezd a správa webu studentů, absolventů a přednášejících na oboru MKPR o věcech, které hýbou světem.
Kontaktujte CPPT UK
Web: www.cppt.cuni.cz/
Mail: transfer@cuni.cz
Tel.: +420 224 491 255
PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Fakulta sociálních věd UK
Web: www.fsv.cuni.cz
Centrum pro přenos poznatků a technologií, Univerzita Karlova
Web: www.cppt.cuni.cz/
Mail:
Tel.: +420 224 491 255
Adresa kanceláře:
Petrská 1180/3
110 00 Praha 1
Korespondenční adresa:
Ovocný trh 560/5
116 36 Praha 1