Marketing a public relations ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** # Marketingová komunikace, strategická komunikace # Public relations, public affairs # Politický marketing, institucionální komunikace ****************************************************************************************** * Co nabízíme ****************************************************************************************** - Tvorbu návrhů komunikačních strategií (pro konkrétní projekty i instituce). - Pomoc s popularizací vědecké činnosti v různých výzkumných oblastech. - Poradenství v oblasti managementu malých a středních podniků. - Konzultační činnost na poli strategické komunikace vládních a neziskových organizací. - Analýzy a konzultace v oblasti marketingu cestovního ruchu. - Analýzy týkající se migrace a jejího dopadu na pracovní trh. - Znalosti v oblasti aplikované sociální psychologie. ****************************************************************************************** * Co umíme ****************************************************************************************** - Statistické a ekonomické analýzy. Kvantitativní i kvalitativní metody používané v market - Know-how v oblasti public relations: techniky a nástroje pro budování a udržování vztahů veřejností, práce s veřejností. - Praktické zkušenosti s oblastí marketingové komunikace: využití marketingových prostředk komunikaci sdělení; vedle obecných pravidel specializace na marketing cestovního ruchu a f - Strategická komunikace: studium pravidel tvorby komplexních komunikačních strategií, kte efektivní a konzistentní komunikaci velkých podniků - Odbornost v oblasti principů fungování public affairs a jeho českého a zahraničního kont ****************************************************************************************** * Vědecko-výzkumné projekty ****************************************************************************************** - Postoje obyvatel k vládní komunikaci, výzkum v rámci projektu PRVOUK - Výzkum historie PR v českém kontextu, výzkum v rámci projektu PRVOUK - Současný stav oboru public affairs v ČR, výzkum v rámci projektu PRVOUK *========================================================================================= * Další projekty *========================================================================================= - Školení v úvodu do marketingové komunikace (různé firmy) ****************************************************************************************** * Ocenění ****************************************************************************************** - Česká cena za PR za projekt Markething.cz (2015) - 8. ročník soutěže Česká cena za Public Relations, 2013 – zvláštní ocenění za projekt Změ Kouření v restauracích lidem vadí. - Cena Miloslava Petruska za úspěšnou prezentaci Univerzity Karlovy, 2014 – ocenění za pro paradigmatu: Kouření v restauracích lidem vadí. ****************************************************************************************** * Publikace ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Knihy *========================================================================================= - Matušková, A. (2010). Politický marketing a české politické strany. Brno: MPU. - Kasl Kollmannová, D. (2012). Zveřejněné soukromí. Brno: Centrum pro studium demokracie. - Koudelková, P. (2014) (ed.). Příležitosti a výzvy v komunikaci církve ve 21. století. Pr *========================================================================================= * Vybrané články *========================================================================================= - Kasl Kollmannová, D.; Matušková, A. (2014) Public affairs in the Czech Republic: an expl the current situation. Journal of Public Affairs 14(1):54–66. - Koudelková, P. (2014) Innovation in Small and Medium Enterprises in the Czech Republic. business review 3(3):31–37. - Koudelková, P. (2014). Znalosti v oblasti managementu inovací a jejich dopad na tvorbu i Scientia et Societas 10(2):117–126. - Matušková, A., Gregor, M. (2014). The presidential election in the Czech Republic: a cas Schwarzenberg’s campaign strategy. In: Lees-Marshment, J. Political Marketing: Principles London: Routledge, 185–191. - Markething.cz: rozjezd a správa webu studentů, absolventů a přednášejících na oboru MKPR hýbou světem. ****************************************************************************************** * Zajímá vás tato expertíza? ****************************************************************************************** Kontaktujte CPPT UK Web: www.cppt.cuni.cz/ [ URL "https://cppt.cuni.cz/"] Mail: transfer@cuni.cz [ URL "mailto:transfer@cuni.cz"] Tel.: +420 224 491 255 *========================================================================================= * Naši experti a jejich pracoviště *========================================================================================= PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. Fakulta sociálních věd UK Web: www.fsv.cuni.cz [ URL "http://www.ff.cuni.cz"]