Studia nových médií ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** # Nová média # Marketingová strategie, komunikační strategie, brandbuilding # Průzkum trhu, průzkum spokojenosti # Sociální sítě, sociální média, on-line média # Social Network Analysis, analýza sociálních sítí, marketing v sociálních sítích # Výuková herní simulace, nositelná elektronika, wearables # Informační technologie, optimalizace procesů, data mining, digitální technologie # Uživatelské rozhraní, uživatelské testování, interakční design ****************************************************************************************** * Co nabízíme ****************************************************************************************** - Školení a koučink zaměstnanců pro potřeby prezentace společnosti v nových médiích - Tvorbu analýz, návrhů marketingových a komunikačních strategií včetně spolupráce při jej - Analýzy tržních trendů v zájmových segmentech trhu - Průzkumy trhu, zákaznické a zaměstnanecké spokojenosti - Vývoj prototypu, nového produktu (software, aplikace, databáze) - Zpracování podkladových materiálů i kompletních odborných studií - Odborné konzultace a školení k realizaci výzkumu v oblasti nových médií - Přípravu metodologických doporučení - Supervizi projektů - Zpracování oponentur a recenzních posudků ****************************************************************************************** * Co umíme ****************************************************************************************** Analýzy, expertizy, odborná stanoviska a konzultace v následujících oblastech: - Sociální sítě, sociální média a on-line média - Analýza sociálních sítí (Social Network Analysis) - Marketing v sociálních sítích (komunikační strategie, prezentace společnosti, brandbuild - Vývoj výukových herních simulací - Nositelná elektronika (wearables) - Informační technologie a optimalizace procesů - Data mining firemních dat - Výzkum definované cílové skupiny (klientů, určité věkové skupiny apod.) - Bezpečnostní prostředí firmy ve vztahu k interním / externím procesům ****************************************************************************************** * Výzkumné zaměření a poslání ****************************************************************************************** - Středem našeho zájmu jsou nová média. Věnujeme se digitálním technologiím, práci s daty analýze sociálních sítí, marketingu v sociálních médiích či vývoji výukových herních simul - Zajímá nás problematika uživatelských rozhraní a mobilních aplikací od jejich návrhu pře po uživatelské testování. V rámci výzkumu používáme principy interakčního designu a design uživatele. - Jsme otevřeni spolupráci s partnery z různých odvětví, ať už ve výzkumné, či komerční sf Spolupracujeme s paměťovými a vzdělávacími institucemi (knihovny, muzea, univerzity), nezi soukromými organizacemi (firmy, média). - Ve výzkumných projektech, aplikovaném výzkumu a praxi obecně se dokážeme uplatnit napřík konzultací či zapojením do některých klíčových fází projektu. ****************************************************************************************** * Publikace ****************************************************************************************** - Knižní řada Studia nových médií. Vydává nakladatelství Karolinum od roku 2015. - Brejcha, J. Cross-cultural human-computer interaction and user experience design: a semi Taylor & Francis, Boca Raton 2015. - Luhmann, N. Realita masmédií. Academia, Praha 2014. Významné dílo z oblasti teorie médií německého originálu Katrin Vodrážková. - Brom, C., Buchtová, M., Šisler, V. a kol. Flow, Social Interaction Anxiety and Salivary Responses in Serious Games: a Quasi-Experimental Study. Computers & Education, 2014. - Buchtová, M. a kol. Příklady využití internetových aplikací ve výuce na ZŠ a SŠ. Generat 2011. - Členství v redakční radě recenzovaného časopisu Cyber Orient: Online Journal of the Virt ****************************************************************************************** * Významné řešené projekty ****************************************************************************************** - Využití mezinárodních zkušeností s business ontologiemi pro návrh a vývoj platformy prop nezaměstnaných s poskytovateli přímých nabídek práce prostřednictvím hyperlokálních služeb 2012–2014) - Příběhy z dějin československého státu: výzkum a experimentální vývoj softwarových simul historie českých zemí ve 20. století (MK ČR – NAKI; 2011–2014) - Studium informační vědy a znalostního managementu v evropském kontextu (ESF/OPVK/MŠMT; 2 ****************************************************************************************** * Největší dosažené úspěchy ****************************************************************************************** - Games Learning Society Showcase 2015. První cena v prestižní soutěži pro výukovou simula 38–89: Atentát. - Evropa 2045. První česká výuková hra pro žáky a studenty středních škol, simulace vývoje několika dalších desetiletích. - Geolokační hra Veltrusy: Ostrov pokladů. První česká vzdělávací geolokační hra navržená lokalitu zámeckého parku Veltrusy; vychází z konceptu m-learning a location based gaming ( díky geocachingu). - Dáme práci. On-line aplikace propojující zájemce o práci a zaměstnavatele určená předevš skupiny na trhu práce (absolventi, matky a otcové po rodičovské dovolené, lidé starší 50 l - Rullus. Software, který slouží ke statistickým analýzám česky psaných textů a pro měření psaných textů. - Corpus Viewer. Aplikace ukazující možnosti jazyka R pro analýzu textových korpusů (byla pro výpočet n-gramů). - New Media Inspiration. Konference pořádaná od roku 2012 ve spolupráci s TUESDAY Business ****************************************************************************************** * Zajímá vás tato expertíza? ****************************************************************************************** Kontaktujte CPPT UK Web: www.cppt.cuni.cz/ [ URL "https://cppt.cuni.cz/"] Mail: transfer@cuni.cz [ URL "mailto:transfer@cuni.cz"] Tel.: +420 224 491 255 *========================================================================================= * Naši experti a jejich pracoviště *========================================================================================= Mgr. Jakub Fiala Filozofická fakulta UK Web: www.ff.cuni.cz [ URL "http://www.ff.cuni.cz"]