Centrum pro mediální studia (CEMES) ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** # Výzkum médií, analýza mediálních obsahů # Mediální poradenství, mediální školení ****************************************************************************************** * Co nabízíme ****************************************************************************************** - Analýzy mediálního pokrytí vybraných témat a události. Rozsah a podobu analýzy vždy přip dle individuálních požadavků zadavatele - Odborná posouzení analytických postupů a metodik hodnocení mediálních kampaní ****************************************************************************************** * Co umíme ****************************************************************************************** - Máme zkušenosti se všemi typy analýz mediálních obsahů, kvantitativního i kvalitativního - Zaměřujeme se na expertní analýzy produkce a právních aspektů fungování médií veřejné sl - Dlouhodobě se věnujeme analýzám zpravodajských médií v předvolebních obdobích, analýzám kampaní a politického zpravodajství. ****************************************************************************************** * Výzkumné zaměření a poslání ****************************************************************************************** - Centrum pro mediální studia (CEMES) je součástí Institutu komunikačních studií a žurnali Bylo zřízeno v roce 1996, je tedy nejstarším českým univerzitním pracovištěm věnujícím se komunikace. - Hlavní část činnosti CEMES představuje analytická a expertní činnost zaměřená na jednotl fungování současných českých médií, zvláště na analýzy významných společenských a politick událostí a jejich reflexe či konstrukce v masových médiích. - Analytický tým CEMES má zkušenosti se všemi typy mediálních analýz: jednorázovými i kont kvantitativními i kvalitativními přístupy k mediální produkci, obsahům, publikům i účinkům zpracovává obsahové analýzy pro potřeby regulačních orgánů, samotných médií i dalších part komerční sféry. ****************************************************************************************** * Pro koho je nabídka určena ****************************************************************************************** - Vítáme spolupráci s různými partnery z komerčního i nekomerčního sektoru. Máme zkušenost spoluprácí s médii veřejné služby, veřejnými a státními institucemi a neziskovým sektorem. ****************************************************************************************** * Řešené projekty ****************************************************************************************** - 2017, Analýza vysílání České televize a Českého rozhlasu před krajskými a senátními volb (Zadavatel: Rada pro rozhlasové a televizní vysílání) - 2013, Analýza předvolebního vysílání Českého rozhlasu v období před krajskými a senátním konanými v říjnu 2012, (Zadavatel: Rada Českého rozhlasu) - 2011, Stav mediální gramotnosti v ČR (Zadavatel: Rada pro rozhlasové a televizní vysílán - 2008, Koncepce klasifikace audiovizuálních produktů podle věkových skupin (Zadavatel: Mi kultury ČR) ****************************************************************************************** * Zajímá vás tato expertíza? ****************************************************************************************** Kontaktujte CPPT UK Web: www.cppt.cuni.cz/ [ URL "https://cppt.cuni.cz/"] Mail: transfer@cuni.cz [ URL "mailto:transfer@cuni.cz"] Tel.: +420 224 491 255 *========================================================================================= * Naši experti a jejich pracoviště *========================================================================================= PhDr. Irena Prázová, Ph.D. Fakulta sociálních věd UK Web: www.fsv.cuni.cz [ URL "http://www.ff.cuni.cz"]